ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کبوتر قاچاقچی در کویت بازداشت شد!

کبوتر قاچاقچی در کویت بازداشت شد!مقامات گمرگ در کویت کبوتری را توقیف کردند که بر پشتش کوله پشتی حاوی مواد مخدر حمل می کرد.کبوتر قاچاقچی در کویت بازداشت شد!
به گفته مقامات قاچاقچیان مواد مخدر از کبوتر برای انتقال مواد مخدر به داخل کویت استفاده می کنند. در کوله پشتی این کبوتر ۱۷۸ قرص مخدر یافت شده است.

یکی از روزنامه نگاران روزنامه الرای کویت گفته است که قرص‌های مخدر در کوله پشتی این کبوتر از نوع «کتامین» بوده است که در برخی مهمانی‌ها نیز مصرف می شود.

این کبوتر در نزدیکی ساختمان گمرک منطقه العبدلی در نزدیکی مرز عراق به دست ماموران این نهاد افتاد.

مقامات گمرگ کویت گفته اند که آنها از قبل می دانسته اند که قاچاقچیان از کبوتر برای انتقال مواد مخدر استفاده می کنند اما این نخستین بار است که آنها توانسته اند یک کبوتر را با کوله بار مواد به دام بیاندازند.

استفاده از کبوتر برای انتقال مواد مخدر در کشورهای دیگر هم دیده شده است. در سال ۲۰۱۵ نگهبانان زندانی در کاستاریکا کبوتری را گرفتند که کوکائین و حشیش حمل می کرد.

در ساال ۲۰۱۱ پلیس کلمبیا کبوتری را پیدا کرد که نمی توانست از دیوار زندانی عبور کند زیرا ماری جوانا و کوکائینی که پشت او بسته بودند زیادی سنگین بود.

کبوترها از زمان رم باستان برای حمل پیام در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گرفته اند و اکنون قاچاقچیان از این قابلیت کبوترها برای حمل مواد مخدر استفاده می کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.