ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سعد حریری با حفاظت شدید امنیتی وارد بیروت شد

سعد حریری با حفاظت شدید امنیتی وارد بیروت شدسعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان سه هفته پس از اعلام استعفا در ریاض، سرانجام شامگاه سه‌شنبه وارد بیروت پایتخت لبنان شد.

آقای حریری بدون استقبال رسمی در فرودگاه «رفیق حریری» بیروت، مستقیما برای «فاتحه خواندن» به مزار پدرش در مرکز بیروت رفت. دفتر آقای حریری می‌گوید که هواپیمای او در راه لبنان، در مصر و قبرس توقف داشته است.

سعد حریری از فرانسه عازم مصر شده بود تا با عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری این کشور، دیدار کند.

تلویزیون لبنان تصاویری از آقای حریری در زمان پیاده شدن از هواپیما و حضور نیروهای امنیتی در محل را پخش کرده است.
زندگینامه (بیوگرافی) سعدالدین رفیق حریری (Saad Hariri)
سعد حریری روز شنبه گذشته پس از دیدار با امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، اعلام کرد که برای شرکت در جشن روز استقلال لبنان که چهارشنبه برگزار خواهد شد، به بیروت برمی گردد.

آقای حریری روز چهارم نوامبر در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، ضمن انتقاد از حکومت ایران و گروه حزب الله لبنان، استعفا داد. او گفت چون احساس امنیت جانی نمی‌کند به کشورش بازنخواهد گشت.سعد حریری با حفاظت شدید امنیتی وارد بیروت شد
میشل عون، رئیس جمهوری لبنان، که از متحدان حزب الله به شمار می‌رود، هنوز استعفای آقای حریری را نپذیرفته است. او مقامات سعودی را متهم کرد که آقای حریری را بازداشت کرده و تحت فشار قرار داده اند، اتهامی که سعد حریری و عربستان سعودی آن را رد کرده‌اند.

فرانسه سخت در تلاش است که راهی برای حل بحران لبنان پیدا کند که به گفته ناظران به کانون رقابت منطقه ای ایران و عربستان سعودی تبدیل شده است.

رئیس جمهوری فرانسه در روزهای اخیر با عبدالفتاح سیسی، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، گفتگوهایی داشته است.

آقای مکرون همچنین با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، تلفنی گفتگو کرده است. بنا بر بیانیه کاخ سفید، دو طرف روز شنبه درباره مقابله با "فعالیت‌های منطقه‌ای بی‌ثبات کننده" ایران و حزب الله لبنان اتفاق نظر دارند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.