ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رئیس جمهور لبنان، رسماً اعلام کرد سعد حریــری در عربستان بازداشت شده بود تا استعفا دهد!

رئیس جمهور لبنان، رسماً اعلام کرد سعد حریــری در عربستان بازداشت شده بود تا استعفا دهد!میشل عون، رئیس جمهوری لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد که عربستان سعودی سعد حریری، نخست وزیر این کشور را بازداشت کرده است. او این اقدام ریاض را تجاوز به لبنان توصیف کرد.

آقای عون در نشستی در شورای ملی رسانه‌های لبنان گفت: «هیج چیزی نمی‌تواند عدم بازگشت حریری در این دوازده روز را توجیه کند. به همین دلیل از نظر ما او بازداشت شده است. این نقض توافقنامه وین و نقض حقوق بشر است.»
سعد حریری
او همچنین در یک پیام توییتری اعلام کرد: «ما نمی‌توانیم بیش از این منتظر بمانیم و زمان را از دست بدهیم. امورات حکومتی را نمی‌توان متوقف کرد.»
سعد حریری روز شنبه ۴ نوامبر و در جریان سفر خود به عربستان سعودی از مقام نخست وزیری لبنان استعفا داد و پس از آن دیگر به لبنان برنگشت.
زندگینامه (بیوگرافی) سعدالدین رفیق حریری (Saad Hariri)
میشل عون پیش از این اعلام کرده بود که استعفای آقای حریری را تا زمانی که او به لبنان برنگردد، قبول نخواهد کرد.
سعد حریری نیز پس از استعفا در پیامی توییتری و همچنین در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرده بود که به لبنان برمی‌گردد اما با طولانی شدن زمان ماندن او در عربستان، میشل عون یکشنبۀ گذشته درباره آزاد بودن آقای حریری در ریاض ابراز تردید کرد.

عربستان سعودی این موضوع که سعد حریری را بر خلاف خواست خودش در این کشور نگه داشته و یا اینکه او را برای استعفا تحت فشار قرار داده، رد کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.