ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی اپلیکیشن ویز (Waze) + آشنایی با انواع ویژگی های این برنامه

معرفی اپلیکیشن ویز (Waze) + آشنایی با انواع ویژگی های این برنامهکارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، اخیراً نرم افزار ویز (waze) را رفع فیلتر کرد، اما قوه قضاییه از وزارت ارتباطات خواست تا ترتیبی بدهد مجدداً این برنامه فیلتر شود. اما این برنامه چیست و چه کاربردی دارد؟

اپلیکیشن Waze با نام کامل (Waze - GPS, Maps & Traffic) از قوی ترین برنامه های مسیریاب می باشد که امکانات فوق العاده و منحصر به فردی دارد. این نرم افزار به شما در تشخیص مسیر ها کمک می کند و حتی به شما نشان می دهد که در کجا ها سرعت سنج و دوربین های مدار بسته پلیس قرار دارد که جریمه نشوید! بر خلاف google map این برنامه عملکردی فوق العاده در تعیین ترافیک مسیر ها دارد و بهترین مسیر ممکن را برای شما انتخاب خواهد کرد. هم چنین می توانید از راهنمای صوتی انگلیسی این برنامه در حین جهت یابی نیز کمک بگیرید و دیگر حتی به صفحه نمایش موبایل خود نگاه نکنید. این نرم افزار سرعت ماشین شما را با دقت بسیار بالایی می سنجد و آن را به شما نمایش می دهد. علاوه بر این در اماکنی که تصادف رخ داده است، علامتی ظاهر می شود که شما از آن مسیر ها عبور نکنید. می توانید مخاطبان و دوستان فیس بوکی خود را نیز در این نرم افزار اضافه کنید.

ویژگی های نرم افزار Waze - GPS, Maps :

- رابط کاربری ساده و سریع
- تشخیص مکان شما، جهت یابی سریع
- دستیار صوتی و کاربردی
- وجود تور آموزشی برای امکانات برنامه
- نمایش اماکن به خصوص، نظیر دانشگاه ها
- نمایش مکان دوربین های مدار بسته و تعیین فعال یا غیر فعال بودن آن ها
- سرعت سنج با دقت بسیار بالا
- امکان اضافه کردن دوستان فیس بوکی و مخاطبین
معرفی اپلیکیشن ویز (Waze) + آشنایی با انواع ویژگی های این برنامه
«ویز» (Waze) بر مبنای GPS است که برای گوشی های هوشمند طراحی شده است. این برنامه در سال ۲۰۱۳ توسط گوگل خریداری شد. همچنین در همان سال در کنگره‌ی جهانی موبایل، جایزه‌ی بهترین اپلیکیشن موبایل را کسب کرد. این برنامه‌ی رایگان برای سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS در دسترس است.

البته باید بدانید که Waze تنها یک اپلیکیشن جهت­‌یابی صرف نیست، بلکه یک برنامه‌ی اجتماعی هم هست. Waze با ایجاد ارتباط بین رانندگان، کمک می­‌کند که کاربران و رانندگان بتوانند گروه‌های محلی را شکل داده و موجب افزایش کیفیت روزانه‌ی رانندگی شود.

بعد از اجرای برنامه، نقشه‌ی محل فعلی قرارگیری شما، نمایش داده می­‌شود. می­‌توانید موقعیت فعلی خود و زمان تقریبی رسیدن به مقصد یا آدرس خانه و محل کار خود را با مخاطبان‌تان به اشتراک بگذارید. البته به یاد داشته باشید که استفاده از این قابلیت به این اپلیکیشن اجازه‌ی دسترسی و جست­‌وجو در مخاطبان را می‌­دهد.
معرفی اپلیکیشن ویز (Waze) + آشنایی با انواع ویژگی های این برنامه
بعد از تایپ‌­کردن مقصد مورد نظر، کاربران می­‌توانند از اطلاعات جاده‌ه­ا و ترافیک مسیر خود آگاه شوند. ولی وجه تمایز این اپلیکیشن با اپلیکیشن‌های مشابه این است که شما می‌توانید اطلاعاتی را به نقشه اضافه کنید. اگر در مسیر خود شاهد تصادفی بودید که منجر به ترافیک و مسدود شدن خیابان شده بود، می‌­توانید آن را ثبت کنید تا کاربران دیگر از آن مطلع شوند. همچنین می­‌توانید حضور پلیس، ساخت­‌وسازها و غیره را نیز به نقشه اضافه کنید.

اپلیکیشن Waze تنها به شما در زمینه‌ی ترافیک کمک نخواهد کرد بلکه، رستوران­‌ها، موزه‌­ها و پمپ بنزین­‌ها را هم نمایش می­‌دهد. هنگامی‌که به یک حادثه نزدیک شوید، یک پنجره‌ی کوچک (Pop Up) باز شده و می­‌توانید برای دیدن اطلاعات کامل‌­تر روی آن کلیک کنید. می­‌توانید تراکم ترافیک را گزارش کنید و حتی از ترافیک عکس بگیرید.

البته اگر در موقعیتی قرار گرفتید و متوجه شدید که اطلاعات نقشه نادرست است می­‌توانید آن را گزارش کنید. اگر بیش از یک مسیر برای رسیدن به مقصد وجود داشته باشد، Waze با توجه به اطلاعات ترافیکی، سریع­‌ترین مسیر را انتخاب می‌­کند. البته اگر چندین بار در مسیرهای موردنظر خود رانندگی کنید، این اپلیکیشن مسیری که ترجیح می­‌دهید را تشخیص خواهد داد.

برخلاف گوگل مپس (Google Maps)، این اپلیکیشن مسیرهای حمل­‌ونقل عمومی یا پیاده­‌روی را نشان نمی­‌دهد و به‌طور اختصاصی برای رانندگی طراحی شده است. شما می‌­توانید داده‌­های این برنامه را ذخیره کرده و اگر گوشی خود را عوض کردید، به‌راحتی با ارایه‌ی شماره موبایل ثبت‌شده‌ی خود، اطلاعات را به گوشی جدید منتقل کنید. اگر با خودروی خود زیاد سفر می‌­کنید و دوست ندارید که در ترافیک گیر کنید، این برنامه به کمک شما می‌آید؛ اگر معمولا از خودرو استفاده نمی‌­کنید بهتر است گوگل مپس (Google Map) را انتخاب کنید.

برای کسانی که به دنبال یک برنامه‌ی ترافیکی قابل اعتماد به‌جز برنامه‌ی اپل و گوگل مپس هستند، این برنامه ارزش دانلود را دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.