ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شایعه ای جنجالی برای پیام‌رسان سروش!

شایعه ای جنجالی برای پیام‌رسان سروش!برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که پروفایل آنها با استفاده از نام و شماره تلفن خودشان در پیام‌رسان سروش ساخته شده بنابراین بدون این‌که خودشان در جریان باشند، از کاربران آن پیام‌رسان محسوب می‌شوند اما میثم سیدصالحی، مدیر پیام‌رسان سروش این موضوع را تکذیب کرده است.
پیام‌رسان سروش
به گزارش وبسایت جماران، مدیر پیام‌رسان سروش در مجلس در پاسخ به سئوال یکی از نمایندگان در مورد عضویت افراد بدون اطلاع آنها در سروش و حتی در مواردی استفاده از عکس آنها گفته: این عکسهایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، مستند نیست. اشاره آقای سیدصالحی به اسکرین‌شات‌هایی است که این کاربران در تایید گفته‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواستار پاسخگویی وزیر ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی و مدیر پیام‌رسان سروش، میثم سیدصالحی در این مورد هستند.شایعه ای جنجالی برای پیام‌رسان سروش!
بخش عمده‌ای از سهام این پیام‌رسان متعلق به صدا و سیماست. پیام‌رسان سروش در فروردین ۱۳۹۷ به دلیل تحریم‌های ایالات متحدهٔ آمریکا از اپ‌استور حذف شد.

ایران که تلگرام را عامل گسترش ناآرامی‌های دی‌ماه می‌داند پیام رسان سروش را با هدف جلب "میلیون‌ها کاربر ایرانی" که از شبکه اجتماعی تلگرام استفاده می‌کنند ارائه کرد. این اپلیکیشن شامل مجموعه‌ای از ایموجی‌های مختلف از جمله ایموجی " مرگ بر آمریکا" است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.