ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

بهترین اپلیکیشن های مخصوص سفر در سال 2017

بهترین اپلیکیشن های مخصوص سفر در سال 2017به همراه داشتن اپلیکیشن ها کاربردی هنگام مسافرت در دنیای دیجیتالی امروز، بسیار مورد نیاز هر فرد و یا خانواده ای می باشد، از پیدا کردن بهترین هتل ها و رستورانها تا محل اقامت و راهنمای راه ها و نقشه های مورد نیاز هر مکان.

وب سایت گاردین در فهرستی به معرفی برترین اَپ های مخصوص سفر پرداخته ، که در ادامه به معرفی این اپلیکیشن ها می پردازیم، لطفاً با ما همراه باشید :بهترین اپلیکیشن های سال 2017 مخصوص سفر
اَپ رایگان سیتی مَپِر (Citymapper)

سیتی مَپِر برنامه ای جامع، انعطاف پذیر و قابل استفاده برای همه است، که در مقایسه با گوگل مَپ (Google Map) اطلاعت دقیق تری را درباره ی سفر به یک شهر و یا مسیرهای درون شهری در اختیار شما می گذارد؛ امکانات سیتی مَپِر شامل پیدا کردن دقیق مسیر، زنگ هشدار توقف، مدت زمان دقیق رسیدن به مقصد و همچنین نشان دادن بهترین مسیرها برای رفتن به مقصد به طور همزمان و مسیرهای دوچرخه سواری می باشد.

یکی از مشکلات این نرم افزار این است که هم اکنون تنها در ۳۰ شهر دنیا قابل دسترسی می باشد، که در عین حال شامل تمام مقاصد خارج از شهر نیز است. این اپلیکیشن حتی می تواند به شما بگوید سفر شما با هواپیمای مسافربری چه قدر طول خواهد کشید (با اینکه اطلاعات بی ارزشی است)، ولی خوشبختانه یکی از قابلیت های این اپلیکیشن که موجب خوشنودی شما می شود این است که شما را از لغو شدن حرکت قطارتان مطلع می کند.
بهترین اپلیکیشن های سال 2017 مخصوص سفر
اَپ رایگان دلینگو (Duolingo)

بیش از ۵۰ میلیون نفر در سراسر دنیا در اپلیکیشن موبایلی دلینگو (Duolingo) که برنامه ای باورنکردنی و رایگان برای آموزش زبان است ثبت نام کرده اند. اگرچه این اپلیکیشن جایگزین مناسبی برای فراگیری زبان نیست، اما شیوه ای سرگرم کننده و جالب برای یادگیری اصول اولیه ی زبان و مفید در جهت به روز نگاه داشتن و یاد آوری دستور زبان و واژگان مورد نیاز پیش از سفر به خارج از کشور است. این برنامه درست مثل یک بازی کامپیوتری دارای مراحل مختلف است که رفته رفته سخت تر شده و شما برای رفتن به مرحله ی بعدی و کسب امتیاز باید به یک یا چند سوال پاسخ دهید.
بهترین اپلیکیشن های سال 2017 مخصوص سفر
اَپ رایگان ایکس. ای. کارِنسی (XE Currency)

این اپلیکیشن یک تبدیل گر ارز به صورت آنلاین است. شما با وارد شدن به سایت می توانید ارز خود را تبدیل نمایید؛ از این جهت محبوبیت فراوان آن جای تعجبی ندارد.

XE Currency از زمان راه اندازی تا کنون بیش از 20 میلیون دفعه دانلود شده است.

این اپلیکیشن داری بسیاری از ویژگی های کسب و کار گرا است؛ مانند نرخ فلزات گرانبها، نمودار تغییرات ارز بر اساس تاریخ و … . اما برای مسافران این نرم افزار ساده بسیار مفید و کار آمد است، چرا که قابلیت تبدیل تمام ارز های دنیا به یکدیگر را دارد.
همچنین این اپلیکیشن دارای قابلیت به کارگیری به صورت آفلاین را دارد، به شرط اینکه آخرین نرخ های به روز رسانی شده را ذخیره کرده باشید.
این قابلیت فوق العاده است، چرا که این امکان را فراهم می سازد تا در مکان هایی که به اینترنت دسترسی ندارید و یا می خواهید در داده ی اینترنت خود صرفه جویی کنید از این برنامه استفاده نمایید.
بهترین اپلیکیشن های سال 2017 مخصوص سفر
اَپ رایگان تریپ ایت (Tripit)

اپلیکیشن “تریپ ایت” کمی شبیه به یک آژانس مسافرتی جیبی می باشد که اطلاعات سفرتان را از طریق تائیدیه های ایمیل برای رزرو پروازها، هتل ها، اتومبیل های اجاره ای و رویداد های سفرتان، جمع آوری کرده و برایتان یک برنامه ی سفر طراحی می کند؛ فقط کافیست که ایمیل های خود را در اختیار “Tripit” قرار دهید و بقیه ی کارها را به آن بسپارید. اگر قرار است شما با افرادی دیگر به سفر بروید، می توانید به آسانی برنامه ی سفر خود را با آنان به اشتراک بگذارید. این ویژگی برنامه ی “Tripit” را تبدیل به یک برنامه ی مفید برای برنامه ریزی یک سفر دسته جمعی کرده است.
بهترین اپلیکیشن های سال 2017 مخصوص سفر
اَپ پولی اسپلیتر (Splittr) با هزینه 1.49 پوند

اپلیکیشن های بسیاری به منظور تقسیم بندی مبالغ قبض ها و هزینه ها وجود دارند از قبیل Tipulator، Splitwise و غیره)؛ اما اپلیکیشن “اسپلیتر” (Splittr) مختص به سفر طراحی شده است، و با پلت فرم ساده ای که دارد به اشترک گذاشتن هزینه های سفر بین دوستان را تسهیل می بخشد؛ همچنین شما می توانید مبلغ مخارج را نیز به برنامه بدهید و قید کنید چه کسی چه مقدار پرداخت کرده است و باقی کار را به برنامه بسپارید. این اپلیکیشن برای سفر های طولانی تر و یا چند مقصدی بهترین گزینه است، به این دلیل که قابلیت تبدیل تمام ارز ها را به یکدیگر دارد؛ با این مزیت عالی دیگر نیازی به محاسبه ی تبدیل ارز ها پیدا نخواهید داشت.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.