ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

چگونه پیامی را قبل از خوانده شدن در واتساپ (whatsapp) حذف کنیم؟

چگونه پیامی را قبل از خوانده شدن در واتساپ (whatsapp) حذف کنیم؟برنامه پیام‌رسان واتساپ امکان جدیدی برای کاربران خود فراهم آورد که از طریق آن پیام‌هایی که به اشتباه ارسال شده‌اند و یا به هر دلیل باید قبل از خوانده شدن حذف شوند را فراهم می‌کند.

این امکان جدید پیش از سوی تعداد کثیری از کاربران این برنامه پیام‌رسان درخواست شده بود و اینک در آخرین به‌روزرسانی این نرم‌افزار، امکان حذف پیام‌های ارسالی در واتساپ فراهم شد.
معرفی اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ (WhatsApp) / از تاریخچه تا امنیت
با استفاده از این امکان جدید، می‌توان یک یا چند پیام ارسالی را در چت خصوصی یا در چت گروهی مشخص کرده و اقدام به حذف آنها کرد.

براساس اطلاعاتی که واتساپ در این زمینه منتشر کرده، پس از حذف هر پیام، یک پیام هشدار، به شکل "این پیام حذف شد" برای طرف مقابل ظاهر می‌شود. حذف پیام تنها در 7 دقیقه اول پس از ارسال آن و پیش از آنکه از سوی مخاطب خوانده شود، ممکن است. پیام‌ها پس از گذشت 7 دقیقه حذف نخواهند شد. امکان حذف پیام تنها در صورتی وجود دارد که هر دو طرف از آخرین نسخه واتساپ استفاده کنند. در صورتی که مخاطب پیام را بخواند یا از نسخه قدیمی واتساپ استفاده کند، حذف پیام ممکن نخواهد بود. در صورت حذف نشدن پیام، واتساپ پیامی مبنی بر عملیات موفقیت‌آمیز حذف پیام ارسال نخواهد کرد. این امکان هنوز برای همگان فعال نشده است.

برای حذف یک پیام که به اشتباه ارسال شده یا به هر دلیل دیگری نمی‌خواهید خوانده شد، بلافاصله و پیش از آنکه مهلت 7 دقیقه‌ای شما به پایان برسد، به گفتگویی که پیام را در آنجا فرستاده‌اید، بروید. انگشت خود را چند ثانیه روی پیام یا پیام‌هایی که می‌خواهید حذف کنید نگاه دارید، تا پیام یا پیام‌ها انتخاب شود. از بالای صفحه گزینه حذف را انتخاب کنید.

از میان گزینه‌های ارائه شده، گزینه "حذف برای همه" را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید پیام برای شما حذف شود، گزینه "حذف برای من" را برگزینید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.