ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وی‌چت رفع فیلتر شد / آیا وی‌چت (WeChat) جایگزین تلگرام در ایران می شود؟

وی‌چت رفع فیلتر شد / آیا وی‌چت (WeChat) جایگزین تلگرام در ایران می شود؟خبرگزاری‌ها و کاربران در ایران می‌گویند اپلیکیشن پیام‌رسان وی‌چت دیگر در ایران فیلتر نیست. این پیام‌رسان چهار سال پیش و در حالی که به یک برنامه پرطرفدار در ایران تبدیل شده بود، به دلیل امکان دوست‌یابی فیلتر شد.

رفع فیلتر پیام‌رسان وی‌چت همزمان با مسدود شدن پیام‌رسان پرطرفدار تلگرام انجام می‌شود.

تلگرام، که میلیون‌ها کاربر در ایران دارد، یکی از راه‌های اصلی سازماندهی و اطلاع‌رسانی اعتراضات سراسری روزهای اخیر بوده است.

محدودیت‌هایی که مقام‌های ایرانی برای اینترنت ایجاد کرده‌اند باعث موج استفاده از فیلترشکن شده، تا جایی که ایلنا می‌گوید قیمت وی‌پی‌ان در ایران بالا رفته است.

وی‌چت امکانی به نام "لرزاندن" (Shaking) دارد که کاربر از طریق آن می‌تواند با تکان تکان دادن گوشی خود، کاربران دیگری را که در نزدیکی او از وی‌چت استفاده می‌کنند، پیدا کرده و با آنها گپ بزند.

این قابلیت وی‌چت امکانی برای دوست‌یابی‌ فراهم می‌آورد و چهار سال پیش که فیلتر شد، مقام‌ها و رسانه‌های ایرانی به جنبه‌های "غیراخلاقی" آن اشاره می‌کردند.

متخصصان امنیت سایبری می‌گویند از آنجایی که این اپلیکیشن از روش‌های رمزگذاری اطلاعات استفاده نمی‌‎کند، حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران را به خطر می‌اندازد.
وی‌چت چیست؟ / همه چیز درباره اپلیکیشن وی‌چت (WeChat)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.