ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلفارومئو با ابرخودروی 8C، وارد جنگ با پورشه می شود

آلفارومئو با ابرخودروی 8C، وارد جنگ با پورشه می شودآلفارومئو و مازراتی در پنج سال آینده با ساخت مدل‌های شاسی‌بلند و اسپرت جدید، خود را برای رقابت با پورشه و تسلا آماده می‌کنند.

آلفارومئو هفته گذشته اعلام کرد در برنامه پنج‌ساله خود قصد دارد نسل جدیدی از ابرخودروی 8C را به بازار عرضه کند. این ماشین از موتور الکتریکی نیرو خواهد گرفت که حداقل هفتصد اسب بخار قدرت دارد و به گفته کارخانه ایتالیایی شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعتش کمتر از سه ثانیه خواهد بود. آلفارومئو همچنین یک مدل کوپه براساس سدان جولیا و دو مدل شاسی‌بلند جدید هم به محصولاتش اضافه خواهد کرد.

سهم مدل‌های اسپرت در فروش آلفارومئو کمتر از پنج درصد خواهد بود، اما مدیران شرکت می‌گویند این ماشین‌ها سابقه و اعتبار آلفارومئو را به مشتریان یادآوری می‌کند و به افزایش فروش سدان‌ها و شاسی‌بلندهای آلفا کمک خواهد کرد.

مازراتی هم با همین استدلال، در کنار یک مدل شاسی‌بلند جدید قصد دارد یک مدل اسپرت الکتریکی را به محصولاتش اضافه کند. مازراتی کانسپتی از این ماشین که نامش آلفیری (Alfieri) است را در سال ۲۰۱۴ نمایش داد، اما عرضه این ماشین تا الان چند بار به تاخیر افتاده است. این شرکت می‌گوید شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آلفیری زیر دو ثانیه است و حداکثر سرعتش به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مازراتی تا سال ۲۰۲۲ نسل جدید شاسی‌بلند لوانته، سدان بزرگ کواتروپورته و مدل به‌روز شده‌ گیبلی را هم به بازار عرضه خواهد کرد.

تیم کانیسکیس، مدیر آلفارومئو و مازراتی می‌گوید هدف از معرفی محصولات جدید به چالش کشیدن پورشه و تسلا است و این دو شرکت با آوردن ماشین‌هایی که "نظیرشان در بازار نیست" به این هدف دست خواهند یافت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.