ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اسامی برندگان جایزه شیمی نوبل سال 2017 منتشر شد

اسامی برندگان جایزه شیمی نوبل سال 2017 منتشر شدکمیته جوایز نوبل نام برندگان جایزه شیمی نوبل سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد. جایزه نوبل شیمی امسال به طور مشترک به ژاک دوبوشه (محقق دانشگاه لوزان سوییس)، یوآخیم فرنک (محقق دانشگاه کلمبیا نیویورک آمریکا) و ریچارد هندرسون (محقق مرکز تحقیقات زیست مولکولی دانشگاه کمبریج بریتانیا) تعلق گرفت.اسامی برندگان جایزه شیمی نوبل سال 2017 منتشر شد
این جایزه بخاطر دستاوردهای شگرف این سه محقق در زمینه میکروسکوپ الکترونی تعلق گرفت. میکروسکوپ الکترونی قادر است اجسام مولکولی و اجزای سلولی بسیار کوچک را برای انسان قابل دیدن و بررسی کند.

تا چند دهه گذشته میکروسکوپ‌های الکترونیکی تنها قادر بودند که اجسام «مرده» را تنها به صورت «دوبعدی» نمایش دهند. تلاش این سه دانشمند و همکارانشان سبب شد تا دانشمندان بتوانند با استفاده از میکروسکوپ الکترونی اجسام مولکولی و اجزای سلولی را «زنده»، با حفظ ساختار اصلی آنان و به صورت «سه‌بعدی» مشاهده کنند.

این ابداعات و اکتشافات به دانشمندان علوم زیستی و شیمیایی کمک می‌کند تا با دقت بیشتری به بررسی مولکول‌های زیستی بپردازند. آگاهی یافتن از چگونگی کارکرد مولکول‌های زیستی می‌تواند اثرات بزرگی بر پیشرفت علوم پزشکی، درمان بیماری‌های گوناگون، تولید دارو و توسعه صنایع غذایی داشته باشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.